Strona się nie ładuje? Spróbuj kliknąć tutaj.
Zaznacz stronę

AaBb

Promocja Poznań

Przygotowanie i przeprowadzenie działań informacyjno-
promocyjnych i edukacyjnych

Wykonawca przygotuje materiały informacyjno-promocyjne i edukacyjne dla utworzonej Strategii. W ramach zamówionych działań Wykonawca zrealizuje co następuje:

Ulotki

2 strony A4 (po złożeniu A5)

Plakaty

Nie określono. Minimum A3

Spot wizualny

Spot wizualny (wideo) o długości 30s:

  • Scenariusz – dowolny prezentujący akcję; w spocie należy wykorzystać efekty dźwiękowe, głosowe (głos ludzki) oraz informacje tekstowe (szczegółowy projekt scenariusza do uzgodnienia z Zamawiającym, na podstawie propozycji przedstawionej przez Wykonawcę),
  • Z uwagi na możliwą dystrybucję przez Zamawiającego kanałami internetowymi i telewizyjnymi – oczekiwany potencjał wirusowy oraz format plików zgodny z wymogami emisyjnymi telewizji WTK oraz TVP3 Poznań.

Uwagi

Ulotki, plakaty i spot mają wskazywać, że Strategia kształtuje rozwój

  • elektromobilności i zrównoważonego transportu w celu zmniejszenia zanieczyszczenia powietrza. Wskazane jest również, aby materiały zachęcały do zakupu pojazdów o niskiej lub zerowej emisji i/lub do korzystania z alternatywnych, ekologicznych sposobów przemieszania się jakimi mogą być np.
  • elektryczne rowery, skutery, hulajnogi współdzielone
  • ekologiczne środki publicznego transportu zbiorowego (autobusy o niskiej lub zerowej
    emisji, tramwaje, kolej w tym Poznańska Kolej Metropolitalna (PKM)

Ulotki, plakaty i spot winny wskazywać na korzyści cenowe i czasowe związane z ww. działaniami (np. system dopłat dla pojazdów ekologicznych; oszczędność czasu dla użytkowników pojazdów elektrycznych ze względu na możliwość poruszania się po bus-pasach; przyspieszenie czasu przejazdu publicznym transportem zbiorowym poprzez rozwój wydzielonych linii tramwajowych, PKM, bus-pasów; sprawniejszy przejazd rowerem poprzez rozwój ścieżek rowerowych itp.)
Wykonawca przedstawi do akceptacji przygotowane materiały.

Przykłady

Przykład (przesłany przez zamawiającego jako wzór) wcześniejszego spotu dla miasta: link do filmu

Spot ma 30 sekund i 77 słów

(Czy trasa do Poznania to dla ciebie przyjemność, a pozostawienie auta to wyzwanie. Nie martw się. Mamy na to sposób. Brak korków, darmowe pakowanie, oszczędność paliwa. Skorzystaj z nowoczesnego systemu parkowania park and ride. Przesiądź się i skorzystaj z transportu zbiorowego. Dzięki temu możesz dojechać do centrum miasta. Tylko 50 m do przystanku, z biletem PKM pakujesz za darmo. Jeśli nie to płacisz tylko raz za parking. Przesiądź się na park right, warto otwarcia 15 stycznia 2018 )

 

Przykładowe ulotki A4 do wcześniejszych projektów ze słowem klucz „Stretegia elektromobilności”

Realizacja

Spot, treśc, lektor:

Po raz kolejny stawiamy na elektromobilność.

Chciałbyś przemieszczać się po mieście szybko i przyjemnie?

Mamy na to sposób. Mamy strategię!

Dopłaty do samochodów elektrycznych, 210 nowych stacji ładowania, dostępne buspasy i darmowe parkowanie!

Ominiesz korki i zaoszczędzisz czas dzięki ekologicznej komunikacji miejskiej łączącej autobusy, tramwaje i kolej. Korzystaj z systemów typu Parkuj i Jedź.

Rozbudowana zostanie infrastruktura dla rowerów, a także system wspólnego użytkowania samochodów, skuterów, hulajnóg i rowerów.

Miasto Poznań  – Strefa Czystego Transportu.

Z Tobą to możliwe. Przyłącz się!

80 wyrazów

Lektor: Aleksander Gortat

Demo.

Film „Mogę zatrzymać smog”.

Wizualizacja spotu:

Okładki do ulotki:

 ✋